onsdag, maj 19, 2004

Hylla Yoko?

Man får märkliga erbjudanden här i livet. Nu har jag alltså givits möjlighet att, tillsammans med en tjej från Unfucked Pussy, med koreografi av hyllade Malin Elgán, uppträda inför kvinnan som hade vett att splittra Beatles. Men jag tror inte jag passar in i den önskade profilen.

Kanske läsekretsen känner sig hugad. Jag kan vidarebefordra eventuella svar.

> ------ Vidarebefordrat meddelande
Från: Fia Sandlund
Datum: Tue, 18 May 2004 20:15:08 +0200
Ämne: [lilith2000] Män sökes till performance

Hejsan!

Det här är ett mail från Fia sandlund.

Jag är i behov av 4-5 st pålitliga män i varierande åldrar och storlekar, gärna äldre, typ gamla, eller barn.

Jag behöver männen till en hyllningsperformance för yoko ono som ska framföras vid två tillfällen den 28:e maj (VIP fest) och den 29:e maj (stor fest) nästa vecka alltså på Kulturhusets terass.

Männen ska vara vandrande bokstäver. Tillsammans ska bokstäverna bilda en kärleksförklaring till yoko. So far är vi 6 tjejer och en man. Vi måste alltså kvoterna.

Männen måste kunna repa måndag, tisdag och torsdag kväll i nästa vecka + framträda vid två tillfällen = fredag och lördag.

Stålars finns inte, betalning blir: Att vara med om galen vecka som bokstav, blir koreograferad av Malin Elgan, träffa yoko ono, uppträda framför yoko ono, och gå på gratis fest två dar i rad.

Männen får gärna ha ett uns av scenvana, ett intressant utséende samt digga yoko.

Hör av er om ni kommer på nån lämplig.

Om någon kvinna skulle känna sig oerhört kallad så finns chansen att slinka förbi kvoteringen trots allt.

Om ni vill gå på den stora festen den 29:e så kan ni köpa biljetter på kulturhuset.

fia